|
Quasi-bimber Zastępcze forum informatyki 2005-2010 na IZ,PWr
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzyczak
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:45, 24 Mar 2007 Temat postu: zad1 interpolacja |
|
|
Czy moglby ktos wrzucic fragment kodu z interpolacja? Bo bez interpolacji tio mi wszystko dziala, ale chyba nie potreafie sam zaimplementowac dzialajacego algorytmu interpolacji bo kilka razy od nowa pisalem ten fragment i caly czas mi sie cos wysypuje.
Bede wdzieczny za pomoc... prosze o pospiech bo to na poniedzialek jest...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nergis
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 2:14, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
(visual2003) Ja natomiast chcialem korzystac z CxImage do odczytu , zapisu i dobierania sie do barw, teoretycznie wszystko napisalem, progsik sioe kompiluje, ale w czasie buildowania dostaje blad linkera przy wywolywaniu metod z cximage w stylu utworzenia nowego obrazka, proby zapisu, proby dostania sie do piksela....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mmrozo
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:33, 26 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
"prawie" dziala.... jest w nim jeszcze jakis bledzior ale z braku laku.... moze to ci cos pomoze
Kod: |
inline int skalowanie::interpoluj( macierz& OriginPoint, char color )
{
float alpha = OriginPoint.get(0,0) - (int)OriginPoint.get(0,0);
float beta = OriginPoint.get(1,0) - (int)OriginPoint.get(1,0);
// float KkA = ( 1 - alpha )*KOLOR[(int)][(int)] +alpha*KOLOR[(int)][(int)+1];
// float KkA = ( 1 - alpha )*KOLOR[(int)+1][(int)] +alpha*KOLOR[(int)+1][(int)+1];
float kA;
float kB;
switch( color )
{
case 'r':
kA = ( 1 - alpha )*(float)red[((int)OriginPoint.get(1,0))][((int)OriginPoint.get(0,0))]+alpha*(float)red[((int)OriginPoint.get(1,0))][(int)(OriginPoint.get(0,0)+1)];
kB = ( 1 - alpha )*(float)red[(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)][((int)OriginPoint.get(0,0))]+alpha*(float)red[(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)][(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)];
break;
case 'g':
kA = ( 1 - alpha )*(float)green[((int)OriginPoint.get(1,0))][((int)OriginPoint.get(0,0))]+alpha*(float)green[((int)OriginPoint.get(1,0))][(int)(OriginPoint.get(0,0)+1)];
kB = ( 1 - alpha )*(float)green[(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)][((int)OriginPoint.get(0,0))]+alpha*(float)green[(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)][(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)];
break;
case 'b':
kA = ( 1 - alpha )*(float)blue[((int)OriginPoint.get(1,0))][((int)OriginPoint.get(0,0))]+alpha*(float)blue[((int)OriginPoint.get(1,0))][(int)(OriginPoint.get(0,0)+1)];
kB = ( 1 - alpha )*(float)blue[(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)][((int)OriginPoint.get(0,0))]+alpha*(float)blue[(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)][(int)(OriginPoint.get(1,0)+1)];
break;
}
return (int)((1-beta)*kA+beta*kB);//kD;
}
|
.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzyczak
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:23, 26 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Dzieki bardzo
Problem rozwiazalem. Byl gdzie indziej Ale i tak dziekuje bo przynajmniej po porownaniu stwierdzilem ze jednak nie mam bledu w interpolacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|